WDS se zaveda, da je pred prvim stikom dobro odgovoriti
na klasična vprašanja. 

Ali moram za izvedbo projekta plačati kaj vnaprej?

Da. S plačilom avansa potrdite naročilo. Tako vemo, da ste resen naročnik in lahko projekt umestimo na časovnico.

Kakšni so vaši plačilni pogoji?

Tukaj vam res želimo priti naproti, zato smo racionalni in transparentni. Kompleksnost oblikovanja vedno prilagodimo vašemu stroškovnemu okvirju in ambicijam. Projekt razdelimo na več faz – glede na zastavljene cilje. Plačila nato sledijo izvedbenim fazam. Natančne pogoje pa določimo s pogodbo.

Zelo se mi mudi, kdaj lahko pričakujem predlog?

WDS je zelo učinkovit studio, a vendar vam polagamo na srce, da ne hitite. Premišljene rešitve zahtevajo veliko časa. Za vsakim konceptom so ure in ure, ki jih porabimo za raziskavo, eksperimentiranje ter testiranje. Glede na tekoče projekte, obsežnost in kompleksnost vašega projekta pripravimo časovnico. Tako boste točno vedeli, kdaj se ima kaj zgoditi. Proces oblikovanja celostne grafične podobe običajno traja dva tedna, oblikovanje embalaže tri do štiri tedne, oblikovanje spletne strani pa tri do šest tednov.

Kakšna je razlika med logotipom in celostno grafično podobo?

Ah, ja, to je res dobro pojasniti. Logotip je samo del celostne grafične podobe ali vizualne identitete – simbol, ki gradi vizualno prepoznavnost blagovne znamke. Lahko gre za znakovno ali tipografsko rešitev ali kombinacijo obeh. Celostna grafična podoba ali vizualna identiteta pa je širši pojem. Vključuje prav vse vizualne elemente prepoznavnosti znamke, kot so logotip, barvna shema, pisave, slog slikovnega gradiva in postavitve, ter druge grafične elemente, ki podpirajo zgodbo blagovne znamke (vizitke, embalaža in še kaj). Vsi ti elementi so opisani v priročniku celostne podobe. Ali bo dovolj logotip ali celosten CGP, bomo dorekli skupaj.

Kakšna je razlika med serijo korektur in spreminjanjem koncepta?

Takole je s tem: vsak koncept, ki ga zastavimo, ima drugačne oblikovalske ali vizualne smeri. Običajno vam predstavimo en ali dva koncepta, ki sta zaključeni celoti. Ko izberete koncept, so možne minimalne korekture, v smislu pisave, barvne sheme, postavitve in podobno. Serija korektur pa ne pomeni spremembe same idejne zasnove oziroma koncepta znamke, zastavljeni »look and feel« se ne spremeni. Ko je koncept enkrat potrjen, ga ne spreminjamo več.

Delujete lokalno ali tudi mednarodno?

WDS je sodobno zasnovan studio z dobro utečenimi procesi, zato uspešno sodelujemo z naročniki po vsem svetu. In, da, vse lahko gladko izpeljemo prek video klicev in e-pošte, materiale, ki jih je dobro potipati, pa pošljemo po pošti.

Še nekaj o vrednosti premišljenega oblikovanja.

Oblikovanje je treba razumeti širše kot samo čeden logotip ali lepo embalažo. Oblikovanje je načrtovanje, pomaga vam, da se povežete s svojim občinstvom. Predstavlja kakovost vaših storitev in vam pomaga rasti. WDS z oblikovanjem rešuje izzive in omogoča doseganje ciljev, ki jih skozi pogovor lahko skupaj določimo. Kompleksnost oblikovanja vedno prilagodimo vašemu stroškovnemu okvirju in ambicijam.

Še nekaj o strokovnosti in izkušnjah.

Ko izbirate oblikovalca/ko, se ne navdušite samo nad slogom oblikovanja, zanimajo naj vas tudi strokovnost in izkušnje. Pomembno se je pozanimati, ali boste dobili samo trendovsko rešitev ali pa za predlogom stojita tudi raziskava in strategija. Vprašajte se tudi, kako bo oblikovanje vplivalo na vašo storitev, če se ji ne bo prilegalo. WDS vodiva izkušeni diplomirani oblikovalki. Da, mladi sva, a skupaj že več kot pet let, samostojno pa že več kot osem let, delava na velikih in majhnih projektih. Najino delo je bilo večkrat nagrajeno in izpostavljeno na oblikovalskih platformah. Najine projekte so objavili tudi v mednarodnih publikacijah, kot so Los Logos (Gestalten), Inspo Finds in Simplicity: The Charm of Minimalism (Graphic Design Elements).

Če vas, preden se spoznamo, zanima še kaj, zelo dobrodošli na info@wds.si